Nasib Laporan RS Qu…

Hhh…rencana punya rencana gw tuh mw seleseiin laporan RS yang nunggak minggu ini. eh ternyata ada aja halangan’a, emang bukan disengaja sih. dokter penanggungjawab gw sekarang lagi dirawat di Singapura, beliau sakit. g tau sih sakit apa, kata ahli gizi RS sih mgkn minggu depan udah pulang. yah…nunggak seminggu lagi deh…nasib…nasib!

sekarang yang bisa gw lakukan adalah berdoa pada Tuhan YME semoga dokter penanggungjawab gw segera sembuh n pulang ke Indonesia.

coz, I need her so.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: